31/10/2014

Bonucci: "Juve mora biti nemilosrdan"

u 11:22h / Kategorija:
Leonardo Bonucci je rekao da je Juventus naučio važnu lekciju protiv Genoe i da u budućnosti mora biti suroviji prema protivnicima.
Bianconeri su doživeli svoj prvi poraz u ligi ove sezone, primvši gol u četvrtom, poslednjem minutu sudijske nadoknade na Marassiu.

"Ovaj poraz nas je naterao da shvatimo da gudbal može biti nemilosrdan i ciničan, osobine koje mi danas u Juventusu nemamo," rekao je Bonucci, "to su činjenice i ako želimo da pobeđujemo, moramo dodati i te vrednosti".

"Zaista se nadam da će nam svima ovaj poraz poslužiti kao lekcija, uključujući i mene naravno. Utakmica protiv Empolia će biti jedna velika borba i nadam se da ću i ja u njoj učestvovati."

"Gladan sam! Veoma sam gladan, ali moramo biti još gladniji... Fino alla fine, Forza Juventus!"

Tekst uredio: NedvedSRB


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.