10/10/2014

Iaquinta: "Allegri zaslužuje poštovanje"

u 13:29h / Kategorija:
Vincenzo Iaquinta navodi da je Juventus načinio pravi izbor u dovođenju Massimiliana Allegrija kao Conteovog nasljednika.
Napadač je proveo šest godina u dresu Bianconera, ali je u zadnjih par imao problema sa povredama i konkurencijom.

34.-godišnji Iaquinta navodi da je jedini razlog za kajanje taj što nije upisao niti jedan nastup pod vodstvom Antonia Contea .

"Jedini razlog za kajanje je taj što nisam bio protagonista u Conteovom Juventusu. To je tim sa izvanrednim pobjedničkim mentalitetom," izjavio je Iaquinta za današnje izdanje Tuttosporta.

"Sjećam se riječi koje mi je rekao tog ljeta kada je došao: "Vincenzo, pokaži mi da si ti upravo ono što ja mislim da jesi, i uvjeren sam da će te klub zadržati," na moju nesreću, povrijedio sam se."
"Zašto sam imao tako mnogo povreda? Zasigurno, 2009.-te posle operacije koljena sam želio da se vratim previše brzo."

Bivši napadač Udinesea uprkos velikom poštovanju prema Conteu navodi da je Juventus povukao pravi potez kada je doveo Massimiliana Allegrija kao njegovog nasljednika.

"Iskreno nisam očekivao ovakav scenarij. Allegri je pravi izbor, u poređenju sa ranijim godinama, malo toga se promijenilo jer je Juventus ostao agresivan kao i ranije."

"Činjenica da su igrači i dalje na veoma visokom nivou je dokaz kvaliteta Allegrija. On je trener koji zaslužuje poštovanje."

Izvor: FootballItalia
Tekst preveli i uredili: GrandeMladen i DenaMo


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.