13/10/2014

Lukaku: "Odbio sam Juventus zbog Evertona"

u 14:28h / Kategorija:
Napadač Evertona, Romelu Lukaku, izjavio je da je odbio ponudu Juventusa, jer je smatrao da će u engleskom klubu više napredovati. 
Belgijanac je ovoga ljeta za klupski rekord od 28. miliona funti prešao u Everton iz Chelsea, pošto nije dobio željenu minutažu na "Stamford Bridgeu." 

Za njega su bili zainteresirani Juventus i Wolfsburg, ali je 21.-godišnji napadač smatrao da je Everton pravi klub za njega. 

"Razmišljao sam o Seriji A i Juventusu, pošto je to veliki klub. Ali, za mene je Everton savršen. Sretan sam i ne žalim zbog izbora koje sam pravio tokom karijere. Everton je najbolji izbor za mladog igrača koji želi da se razvija i napreduje. Klub je dobar i odgovara mi, uprava je uložila mnogo napora da bi me dovela. U Evertonu se osjećam kao kod kuće," izjavio je Lukaku, prenijeli su britanski mediji. 

Poslije sedam kola u Premijer ligi Everton zauzima 17. mjesto i ima samo jednu pobjedu, a Lukaku je izjavio da je cilj ekipe plasman među četiri najbolja kluba. 

"Everton igra dobar fudbal, liga je kvalitetna i svi žele da pobjeđuju. Želimo da pokažemo da rezultati iz prošle sezone nisu slučajnost. Cilj je da se domognemo mjesta koje vodi u Ligu prvaka. Prošle sezone nam je to izmaklo," izjavio je za kraj Lukaku.

Tekst: GrandeMladen i DenaMo


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.