19/11/2014

Mattiello oduševljen debijem u Serie A

u 20:34h / Kategorija:
Juventusov tinejdžer Federico Mattiello je sretan nakon svog debija za Bianconere u Serie A.
Mattiello oduševljen debijem u Serie A
19.-togodišnji igrač Primavere ušao je u igru u drugom poluvremenu Juventusove pobjede od 7:0 nad ekipom Parme i neizmjerno je ponosan na svoje postignuće.

U intervjuu za Tuttosport mlado krilo je izjavilo: "Ovo je fantastičan trenutak za mene, nagrada za sva moja odricanja tokom godina." 

"Od trenutka kada me sportski direktor Paolo Giovannini doveo ovdje iz ekipe Lucchesea na probu, sanjao sam o ovom momentu protiv Parme."
"Ovo je veoma emocionalno za mene."

Bizarno, Mattiello za malo uopšte niti nije postao fudbaler, jer je kao obećavajući talenat osvojio U-12 titulu Italijanskog šampionata u tenisu.

Međutim, sa 13 godina odlučio se priključiti Luccheseu i od tada posvetiti svoj život upravo fudbalu.


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.