13/11/2014

Morata: "Izbor Juventusa je princip lojalnosti"

u 12:23h / Kategorija:
Napadač otkriva kako su ga iz tabora Juventusa ubedili na selidbu u Torino - dolaskom kod njega kući.
Španac se pridružio Staroj dami u transferu vrednom 20 miliona evra ovog leta, a Alvaro prizanje kako su želja i posvećenost čelnika Bianconera bili presudni u donošenju odluke.

"Tokom leta sam trenirao individualno čekajući na seldibu u Torino," izjavljuje Morata za Cadena Ser.

"Imao sam veliki broj ponuda iz Engleske, ali u trenucima kada se donose teške odluke, morate se osloniti na one kojima verujete."

"Juventusovi čelnici su me bukvalno posetili kući, govoreći mi kako imaju nameru da me potpišu, tako da je odluka koju sam doneo stvar lojalnosti."

"Osećam određenu vrstu odgovornosti, tako da moram uzvratiti dobrim nastupima. Odgovornost ne proizilazi iz toga što sam puno plaćen, već što sam retko igrao u Madridu."

"Mnogo ljudi mi je govorilo da grešim. Savetovali su mi odlazak u neki manji klub. Ne mislim da sam načinio loš izbor."

Morata se, zatim, fokusirao na razlike između Madrida i Torina, a i uputio pohvale na račun sunarodnika i saigrača Fernanda Llorentea.

"Razlike? U Madridu nakon treninga, odlazim na ručak sa prijateljima. Ovde se to mora raditi sa saigračima."

"Kada vidite slike Zidana, Nedveda, Del Piera i Ibrahimovića, shvatite da ste u jednom od najvećih klubova na svetu."

"Llorente se može vrlo lako naći u nacionalnom timu, veoma ga poštujem."

"Kod kuće imam njegov dres dok je nastupao za Athletic," stoji u izjavi Morate.


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.