27/12/2014

Intervju sa Allegrijem za kraj 2014.-te godine

u 00:23h / Kategorija:
Sky Sport Italia održala je ekskluzivan intervju sa šefom Bianconera u kojem je ocijenio prvu polovinu sezone, i potvrdio ciljeve za ostatak iste. Evo šta je pri tomu "starčić" imao za reći.
Iz utakmice u utakmicu Allegri je osvojio navijače svojega novoga tima. Došavši u Juventus prošloga juna toskanski trener postepeno je uvodio svoje ideje u igru italijanskog prvaka vodeći ih znanjem i željom za uspjehom kojeg su uživali u dosadašnjem dijelu sezone. U sezoni u kojoj Bianconeri stoje na vrhu tabele, te u kojoj su se zasluženo kvalifikovali među 16 najboljih u najelitnijem društvu Evrope.

Govoreći za Sky, trener Bianconera je iskoristio zimsku pauzu kako bi ocijenio svojih prvih šest mjeseci na čelu Juventusa. Rezultat toga je poduži intervju u kojem Allegri govori o svojim prvim danima u Torinu, utjecaju nove okoline na njega, postignutim ciljevima, ali iznad svega i o ciljevima koje tek treba da postigne, što znači da Bianconere čeka još dosta igre u narednoj 2015.-toj godini.

"Bio bih potpuno lud da sam odbio Juventus. To me pogodilo kao uzbudljiv izazov. Došao sam u društvo koje i dalje želi pobjeđivati, u klub koji uvijek nastoji poboljšati se i od prvog trena postojao je neposredni kontakt između igrača i mene, pogotovo kada su u pitanju potrage za ličnim poboljšanjima, usprkos rezultatima u protekle tri godine koje su ostvarili u Italiji. I popravljati se moramo, uvijek, i naravno biti bolji u Evropi," izjavio je Allegri na pitanje o svojim prvim danima u Torinu.

U daljnjem toku intervjua Allegri se dotakao mnogih tema, govoreći otvoreno o svom dosadašnjem iskustvu sa Bianconerima, kao i njegovim budućim ambicijama.

Potencijal ekipe:
"Vjerujem kako ekipa posjeduje veliki kvalitet, ali ovo je nešto što često ponavljam svojim igračima: Vjerujem kako trebamo imati više vjere u naše mogućnosti jer Juventus treba da se uzdigne na sljedeću stepenicu koja je iznad svih u Evropi. Morate da budete svjesni činjenice koliko ste dobri kako bi napravili taj iskorak u Evropi, kako bi imali više šansi u nastavku natjecanja, i to je cilj koji vas mora voditi. Bio bi to jako loše za Juventus ukoliko bi klub bio zadovoljen prolaskom u najboljih 16, i sigurno je da Juventusu nije dovoljno za zadovoljstvo samo osvajanje domaćeg prvenstva."

Borba sa Romom:
"Definitivno ćemo u 2015.-toj godini svjedočiti utrci za titulom u kojoj će protiv nas stajati Roma. Ostali timovi su 12 bodova udaljeni od nas i to je dosta veliki zaostatak. Ima još mnogo da se igra i utrka bi se mogla produžiti sve do samoga kraja."

O italijanskom Superkupu:
"Sa jedne strane bili smo jako ljuti i razočarani zbog propuštenog trofeja, ali sa druge strane prikazali smo dobru predstavu, ne računajući posljednjih pet minuta nakon našeg vodstva od 2:1. Vjerujem da nam je ta utakmica pokazala kako je nivo igre u Italiji još uvijek dobar i obje su strane igrale dostojan i uzbudljiv fudbal."

O svom odnosu sa igračima:
"Nema apsolutno nikakvih problema sa Pirlom iz razloga što sam ja taj koji mora upravljati sa Andreom. Besmisleno je skrivati se iza stvari koji ne postoje. Andrea bi trebao da igra svaku utakmicu, ali ja sam ja taj koji mora da zapamti i činjenicu kako Andrea nije više mladić. Ja sam taj koji treba da organizujem njegovu igru u cilju da izvučem najbolje iz njega, pogotovo u određenim utakmicama i određenim situacijama. Razgovarao sam sa Andreom i složili smo se po svim pitanjima."

"Marchisio je taktički veoma lukav fudbaler koji mi donosi mnogo ravnoteže na sredini terena. On nije igrač kojeg sam ja otkrio i mislim kako je on jedan od najboljih italijanskih veznih igrača u ovome trenutku."

"Buffon se potvrdio kao veoma lijepo iznenađenje. On je zaista nevjerovatan čovjek, i mislim da kada prestane biti Juventusov golman, naći nekoga, čak i ne govorim na istome nivou, neće uopšte biti lagan posao."

Trenutno stanje u italijanskom fudbalu:
"Gledam na stvari drugačije od većine. Kroz zadnjih 30 godina osvojili smo Svjetsko prvenstvo 1982.-ge godine, kao i ono 2006.-te, izgubili smo u finalu u USA 1994.-te, te dosegli finale Eura 2012.-te godine, tako da mora da radimo ponešto dobroga. U isto vrijeme sa klupske strane smo dosegli mnogo finala Lige prvaka, a Juventus, Milan i inter su osvajali ta natjecanja. Iznad svega se ocjenjuju posljednje četiri godina kada italijanski klubovi nisu pokazali najbolje lice u Evropi. Nacionalni tim i klubovi idu ruku pod ruku."

Trenerova Božoćna poruka:
"Želim svima sretan Božić, pogotovo navijačima Juventusa kao i svim ljubiteljima italijanskog fudbala, želim Vam da mi povjerujete kako italijanski fudbal i nije tako loš."


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.