28/02/2015

Chiellini: "Juventus nije čvrsto konvencionalan"

u 14:36h / Kategorija:
Chiellini: "Juventus nije čvrsto konvencionalan"

Giorgio Chiellini izjavio je da je nekoć kao dijete bio fan Milana, pričao je o promašenom jedanaestercu u Super kupu, kao i naglasio da u Juventusu nisu "čvrsto konvencionalni."

Odbrambeni igrač Juventusa i reprezentacije Italije gostovao je sinoć medijskoj kući Rai u Grand hotelu Chiembretti gdje se i našalio o svojoj skupoj greški protiv Borussije Dortmund.

"U Torinu volimo Carolinu Kostner, tako da sam pokušao imitirati njene pokrete na ledu, ali to ne ide tako lako na travi," izjavio je uz smijeh 30.godišnjak. 

"U djetinjstvu bio sam fan Milana, ali čovjek uči odrastajući... Nadam se da ću završiti svoju karijeru u Juventusu, pogotovo sada kada počinjem pomalo i stariti."

Chiello je upitan i o režimu u Juventusu, kako se u taboru Bianconera igrači drže strogih pravila kako na terenu, tako i izvan njega. "Naš stil ostaje isti, samo se vremena mijenjaju. Možete zatražiti od Vidala ili Pogbe da ošišaju svoju 'mohikanku,' ali ono što uistinu važi jeste stav koji se motri iz kluba. Međutim, mi u Juventusu nismo tako čvrsto konvencionalni kako nas ljudi zamišljaju."

Naravno, upitan je i ono već sada staro pitanje, vezano za Calciopoli: Koliko Scudetta Juventus zapravo ima? "Trenutno 32, ali biti će ih više."

Chiellini je imao još jedan "lošiji potez" ove sezone, najupečatljiviji je promašeni jedanaesterac u Super kupu protiv Napolija. "Odlučio sam se da izvodim jedanaesterac jer je moj dotadašnji rekord bio dva od dva. Nadao sam se da će neko nakon mene ispraviti moju grešku, ali to se nije desilo. U tom trenu želio sam propasti u zemlju."


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.