06/02/2015

Morata: "Zaljubljen sam u Juventus"

u 20:27h / Kategorija:
Alvaro Morata veruje da su Juventus i Serie A univerzitet za napadače, dok Maxa Allegrija etiketira kao kombinaciju Ancelottija i Mourinha. Bivši igrač Real Madrida je govorio za Gazzetta dello Sport o svojim prvim mesecima u italijanskom šampionatu.

"Nisam izabrao Italiju, izabrao sam Juventus. Ni najmanje nisam zažalio. Zakoračio sam na stadion, razgledao i video slike brojnih šampiona koji su prodefilovali kroz klub. Prave legende. Na mestu sam gde se istorija fudbala stvarala, tako da ovde mogu napredovati kao igrač više nego bilo gde."

"Italijani su previše kritični po pitanju Serie A. Najfascinantnija činjenica je koliko je taktike prisutno. Carlos Tevez mi često kaže da je Italija univerzitet za napadače. U pravu je, ovde se postaje pravi igrač u svakom aspektu. Ovo je jedinstvena prilika za mene."

"Ja sam zaista zaljubljen u Juventus i hoću provesti ovde veliki deo moje karijere. Ne mogu zaboraviti da je Juventus načinio prve konkretne korake oko mog angažovanja. Nisam bio srećan u Madridu jer nisam imao previše prostora, a Juventus me je od samog starta tretirao kao bitnog igrača. Moja klauzula? Tifozi mogu biti mirni, ovo je moja kuća u budućnosti"

"Snaga Juventusa se ogleda u tome što smo mi jedna ujedinjena grupa na terenu i van njega. Atmosfera je porodična, a iskusniji igrači su uvek spremni dati savet i podršku. U tom smislu, Gigi Buffon i Andrea Pirlo su izuzetni, jer predstavljaju primer kako se profesionalci ponašaju, a istovremeno je zabavno imati ih kao saigrače svakog dana. Oni izvlače najbolje iz svakog u svlačionici."

Prema navodima, Morata bi trebao započeti utakmicu protiv Milana, ispred Fernanda Llorentea. Ipak, mladi Španac insistira da nema rivalstva između njih dvojice. "Oduvek sam Fernanda smatrao pravim prijateljem. Ukoliko ne bude bilo povreda, od sada pa nadalje ćete videti pravog Moratu. Uvek se poboljšavam kako sezona odmiče i sigurno ću popraviti golgeterski konto. Mogao sam postići više golova do sad."

"Od Mourinha sam naučio o svireposti. Za njega ne postoji ništa drugo sem pobede. Nije bitno kako, morate doći do rezultata. To je njegova opsesija. Ancelotti je opušten, ali veoma fokusiran na pripremanje utakmica. Bio je ljubazniji, ali to ne znači da nije mogao motivisati tim. Recimo da nam je on bio potreban nakon Mourinhovog uragana."

"Allegri? Mister je kombinacija Mourinha i Ancelottija. On je izuzetno miran kada je to potrebno, ali nekad i izuzetno ljut. To se može osetiti na terenu, on se bori zajedno sa timom, samo sa druge strane aut linije."


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.