13/07/2015

Izjave Khedire i Zaze nakon prvog treninga u Vinovu

u 21:10h / Kategorija:
Izjave Khedire i Zaze nakon prvog treninga u Vinovu

Nova pojačanja Juventusa Sami Khedira i Simone Zaza danas su dali kratku izjave za Juventus TV nakon treninga u Vinovu.

"Vrlo sam sretan, nestrpljiv sam da dočekam svoje nove suigrače koji se u Juventus centru očekuju u narednim danima. Drago mi je da počinjem ovu novu avanturu sa novim klubom," započeo je Sami Khedira, pojačanje koje je stiglo iz redova madridskog Reala kao slobodan igrač. 

"To je velika čast. Juventus je novi korak u mome životu i ponosan sam što ću igrati za ovaj veliki klub. Juve ima veliku tradiciju i s njim želim osvojiti sve. Sretan sam što sam dio ovoga tima, ovo je jedna velika familija i u naredne četiri godine želim osvojiti što više trofeja. Da bismo to postigli moramo biti jaki i ujedinjeni," završio je osvajač prethodnog Svjetskog prvenstva u Brazilu.

Sa druge strane niti 24.godišnjak pristigao iz redova Sassuola nije krio ambicije u crno-bijelom dresu: "Veoma sam zadovoljan i sretan, nova avantura počinje danas. Motiviran sam i imam veliku želju da pokažem najbolje od sebe." 

"Juventus je bez sumnje najveći klub u Italiji, ne samo timski, već i organizacijski. Sada imam svoju priliku u rukama i učinit ću sve kako bih ostvario svoje ambicije da postanem veliki igrač. Želim učiniti velike stvari, želim pobjeđivati jer nisam naviknut drugačije, želim izravno uči u Juventusov mentalitet."


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.