18/08/2015

Verratti: "Bio sam blizu prelaska u Juventus"

u 19:30h / Kategorija:
Verratti: "Bio sam blizu prelaska u Juventus"

Marco Verratti priznaje da je bio "na korak od Juventusa" prije nego se odlučio pridružiti pariškom Saint-Germainu 2012. godine.

Veznjak je bio glavna zvijezda ekipe Pescare koja se sezone 2011-2012 promovisala u najelitnije društvo Italije, i pored toga što je cijelo djetinjstvo proživio u statusu Bianconera odlučio se za PSG i francusku Ligue 1.

"To je istina, bio sam na korak od prelaska u Juventus, nešto prije nego li sam potpisao za PSG," izjavio je Verratti za Goal. "Bili smo dogovorili sve do detalja. Potom sam čuo za interes PSG-a, i odlučio da preselim u Pariz kako sam želio drugačija iskustva."

"Želio sam da se osjetim kao dio PSG-ovog projekta, i ovdje sam se oduvijek osjećao važnim. Svi u mojoj familiji su Juventini, bio sam okružen Juventinima. Još uvijek gledam njihove utakmice, kao što gledam i Milanove, i ostalih klubova. Volim fudbal, i volim gledati utakmice na TV-u."

"Međutim, ne postoji italijanski klub za kojeg navijam, volim gledati utakmice, ali ne vežem previše važnosti tomu tko će pobijediti ili izgubiti."

Verratti je također ponudio i svoje predviđanje naredne sezone Serie A, i smatra da je Juventus još uvijek tim kojeg treba pobijediti. "Juventus je favorit, ali i oba milanska kluba su se dosta pojačala. Nadam se kako će borba za Scudetto biti jača nego što je bio slučaj u prethodnoj sezoni."


Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.